15 Ağustos 2005

Yeniden Merhaba


Uzun bi aradan sonra tekrar burdayım. Yaklaşık 20 gündür kendimi hayatın tembel akışına kaptırdım. Aslında çok şey yaptım ama blogu ihmal etmemle hepsinin değeri kaçtı :D . Bu aralar yoğun bir şekilde SuSE 9.3 Geliştirme - Güncelleme belgeleri ve çevirileri hazırlıyorum. Yakında hepsini birlikte yayınlamayı düşünüyorum. Arta kalan vakitte C++ çalışıyorum şimdiden epey yol katetdim. Eğer sizinde hevesiniz varsa "C/C++ Öğrenmeli Miyim Acaba?" önce bu makaleyi okuyun. Sonra benim de okuduğum ve çok da istifade ettiğim şu 4 e-book a göz atın. Beğendiğinizi referans alıp çalışın. Sonra bu bana yetmedi diyip hepsini bitirin. Öğrenme konusunda aç olmak lasım.
1- Sams - Waite Group's Object-Oriented Programming in C++ [3rd Edition]
2- Sams - Teach Yourself Visual C++ .NET in 24 Hours
3- Sams - C++ Primer Plus [4th Edition]
4- No Starch Press - How Not To Program In C++

C++ gerçekten çok zevkli bir programlama dili. Compile etme sonrası heycanları veya Compile edememe sonrası saçbaş yolma anları yaşamaya değer.
Eğer hoşa gider bişiler kodlarsam burda yayınlamayı ihmal etmem. Aslında elimde çok hoş kodlar var , gerçekten ilginçler ama onları sağdan soldan buldum , yani sizde bulabilirsiniz. Ama benim kendi yazacaklarım dehşet olacak :P . Yavaşşş napıyon sen.

Hiç yorum yok: