27 Nisan 2006

Overclocking Failed!

Bu aralar tüm işler ters gidiyor. Yakın bi zamanda mbr sector uçtu Linux partitiona uzun süre ulaşamadım falan filan. Hayat ve dersler zaten hiç yolunda gitmezdi.
Son darbeyi de tek tesellim PC den yedik. Senenin başından beri 3.0 Ghz lik işlemcimi overclock ile 3600 Mhz de çalıştırıyordum. Canımın çok sıkıldığı bir anda PC yi açınca yandaki Overclocking failed! ile de beklenen son damla geldi.
Sen de mi....!
Normalde olsa peşine düşer n'oldu diye bakardım ama artık boşverenlere takılacağım. Biraz böyle devam edelim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun adamım
olur üzülme
kendine 250 w bir 0 30 volt güç kaynağı yap
10 adet 3*3cm yarıiletken soğutucu al
kasanın yüzeyiine yağıştır
oransal sinyal veren bir ısıkontrol al
güçkaynağına bağla
sana 200 lira kadar masrafı olur
ama kasan -5 derecede gerçek performansına kavuşur bu arada

Adsız dedi ki...

kursad-idc

COMETUS dedi ki...

sıcaklıktan değildi o.
duygusal duygusal :D , kızmış bana
(bu arada öneri fena değilde bu yarı iletken soğutucularla nereye kadar ... payas ta zaten soğutucu felan kar etmez, oda sıcaklığı 40 derece :( abarttım mı ne, )
Yorumun için teşekkürler kürşad abi.